در نمایندگی های کرمان موتور چه خبر است؟

خودروی شخصی دارید؟! خودروی شما در دوران گارانتی به سر می برد؟! پس حتما حداقل یک بار گذرتان به نمایندگی های مجاز برند خودروتان افتاده است! احتمالا هم با اصطلاحات فنی و سِمَت های تخصصی زیادی برخورد داشته اید: کارشناس فنی / مسئول انبار / کارشناس پذیرش / …

چارت سازمانی مصوب قانونی برای هر نمایندگی به شرح زیر می باشد:

بیاید با هم بررسی کنیم که این افراد چه کسانی هستند و چه وظایفی دارند؟

تعمیرگاه مرکزی کرمان موتور

نمایندگی زارعی

 

پرسنل فنی

پرسنل فنی همان تعمیرکاران خودرو هستند! افرادی که تخصص هایی در زمینه های جلوبندی، مکانیکی، الکتریکی و صافکاری و نقاشی دارند و بسته به نوع نیاز خودروی شما، تعمیرات فنی و تخصصی را روی خودرو انجام می دهند. این افراد همگی تحت آموزش های شرکت مادر قرار گرفته و صلاحیت فنی انجام تعمیرات را دارا هستند. در تعمیرگاه مرکزی کرمان موتور (شماره۳)، تعداد این همکاران تقریبا ۲۰ نفر است.

کارشناس فنی

کارشناس یا کارشناسان فنی افرادی هستند که بر کار پرسنل فنی، نظارت تخصصی دارند. معمولا عیب یابی خودرو (به ویژه در مواقعی که نشانه های ایراد روشن است ولی منبع ایراد مشخص نیست) را کارشناسان فنی انجام می دهند. همچنین در طول تعمیرات بر کار پرسنل نظارت داشته و در پایان پیش از ترخیص خودرو عملیات کنترل کیفیت تعمیرات را انجام می دهند و در صورت تایید، خودرو را ترخیص خواهند کرد. در تعمیرگاه مرکزی کرمان موتور (شماره۳)، ما از دانش و تجربه ۶ کارشناس فنی خبره و کارآزموده بهره می بریم.

پذیرشگر

پذیرشگر فردی است که اظهارات شما را در برگه پذیرش ثبت می کند. امور تعمیراتی را در طول روز پیگیری می کند و چنانچه پس از پذیرش قصد داشته باشید خدمات اضافه تری دریافت کنید هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهد داد. در نمایندگی زارعی ما از کارشناسان فنی برای سمت پذیرشگر استفاده می کنیم تا دانش و تجربه این افراد حتی در حین ثبت ایرادات نیز به کمک مشتری بیاید و همچنین شما در طول روز صرفا با یک نفر برای پیگیری امور فنی خودروی خود روبرو خواهید بود.

کارشناس پذیرش

کارشناس پذیرش فردی است که مسئولیت مدیریت نوبت ها و ظرفیت سالن را بر عهده دارد تا چنانچه ظرفیت سالن تعمیرات رو به اتمام بود، مشتریان جدید بیش از حد معطل نشوند. همچنین در پایان تعمیرات، توضیحات فنی و تخصصی را در خصوص عملیات صورت گرفته روی خودرو به شما ارائه خواهد کرد.

بخشی از این وظایف به خاطر استفاده هر چه بیشتر از دانش و تجربه کارشناسان فنی، ممکن است توسط ایشان انجام شود.

مسئول ارتباط با مشتریان

مسئول ارتباط با مشتریان همان فردی است که چنانچه به موضوعی انتقاد یا شکایت داشتید می توانید شکایت خود را در آن جا ثبت کنید. این مسئول، وظیفه پیگیری شکایت شما تا حصول نتیجه یا راهنمایی به مراجع بالاتر را بر عهده دارد و می تواند همراه خوب و دلسوزی برای شما در این مسیر باشد.

همچنین این فرد موظف است در بازه های زمانی مشخص از مشتریان تعمیرگاه نظرسنجی تلفنی کرده و نتایج را جهت اقدامات اصلاحی بعدی در اختیار مدیریت قرار دهد.

مدیر تعمیرگاه

مدیر تعمیرگاه مسئولیت نهایی خدمات به شما را بر عهده دارد. علاوه بر آن وی می بایست برای شاخص های اقتصادی، انسانی و فرهنگی تعمیرگاه تصمیم گیری کند. نظارت بر کلیه فرایندهای تعمیرگاهی از جمله فرایند پذیرش، فرایند تعمیرات، فرایند ترخیص، فرایند انبار و فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان بر عهده وی می باشد.

 

تعمیرگاه مرکزی شماره ۳ کرمان موتور نمایندگی زارعی

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *