خدمات گران­تر، تشریفات اداری بیشتر! پس چرا نمایندگی؟! (قسمت دوم)

خدمات گران­تر، تشریفات اداری بیشتر!

پس چرا نمایندگی؟!

(قسمت دوم)

در ادامه ی مطلب پیشین، در حال بررسی دلایل انتخاب نمایندگی مجاز برای انجام خدمات فنی و سرویس های دوره ای خودرو حتی در شرایطی که گارانتی خودرو به اتمام رسیده است، هستیم.

لطفا ابتدا قسمت اول این مطلب را مطالعه بفرمایید.

  1. پکیج همه جانبه خدمات!

یکی از مهمترین مزایای یک نمایندگی مجاز نسبت به تعمیرگاه های متفرقه این است که صاحبان خودرو می توانند در یک نمایندگی (به ویژه اگر نمایندگی، مرکزی باشد) کلیه خدمات مورد نیاز از جمله خدمات مکانیکی، جلوبندی و الکتریکی را در یک محل و یک جا دریافت کنند. حتی برخی نمایندگی های مجاز همانند گروه خدمات خودرویی زارعی پکیج های کامل تری از جمله خدمات صافکاری و نقاشی را نیز ارائه می کنند.

تعمیرگاه های متفرقه سطح شهر عموماً منحصر به خدمات تخصصی خاصی هستند و زمان انجام تعمیرات را در صورت وجود نیازهای چندگانه افزایش خواهند داد.

  1. قیمت های مشخص و شرکتی

بهایی که به ازای خدمات و قطعات دریافتی در یک نمایندگی خودرو می پردازید، قیمت هایی شرکتی و           بر اساس دستورالعمل شرکت مادر است. تمام این قیمت ها به صورت خودکار توسط سیستم                           ارتباطی نرم افزاری نمایندگی و شرکت مادر محاسبه می شود و اساساً نمایندگی ها اجازه هیچگونه دخل و تصرفی در تعیین بهای خدمات و قطعات ندارند.

ضمن آن که تمامی نمایندگی های مجاز موظف به ارائه فاکتور رسمی و شرکتی به مشتریان هستند.

این موضوع در تعمیرگاه های متفرقه چنین وضعیتی نداشته و عموما قیمت ها به صورت سلیقه ای و خارج از رویه ی مشخص و مدون تعیین می شود.

  1. دسترسی سریع تر به قطعات

در شرایطی که خودروی شما نیازمند تعویض قطعات باشد، در حالی که یک تعمیرکار متفرقه شما را برای خرید قطعات رهسپار بازار قطعات یدکی خواهد کرد؛ انبار نمایندگی مجاز به راحتی قطعه مورد نظر را بدون این که شما درگیر فرایند آن شوید، برای تعمیرکاران فراهم می کند. حتی در صورتی که قطعه مورد نظر در انبار نمایندگی موجود نباشد نیازی نیست شما برای تامین قطعه در فروشگاه های قطعات یدکی سرگردان و در حال جستجو باشید! نمایندگی به راحتی سفارش شما را در سیستم ارتباطی نرم افزاری ثبت می کند و واحد بازرگانی شرکت مادر موظف به تامین قطعه برای شما خواهد بود.

  1. کارشناسان آموزش دیده و زبده

کلیه نمایندگی های مجاز خودرو تحت لوای هر برندی که فعالیت کنند، می بایست کارشناسان فنی خود را جهت طی کردن یک مسیر آموزشی مشخص که شامل تعداد زیادی دوره های فنی استاندارد و عمدتاً بر اساس آموزش های برندهای اصلی است، در اختیار شرکت مادر قرار دهند. در نتیجه خدمات ارائه شده در یک نمایندگی مجاز کاملا منطبق بر آموزش های شرکت مادر بوده و دانش و تجربه در کنار هم تلفیق         می شوند. گروه خدمات خودرویی زارعی نیز از وجود تیمی خبره از کارشناسان فنی بهره می برد که تحت آموزش اساتید فنی ایرانی و خارجی، فرایند عیب یابی و تعمیرات را برای خودروی مشتریان تسهیل            می کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *